BISNES DARI RUMAH

Sunday, February 13, 2011

SKK vs SK RPS BANUN (friendly macth)

Pada 11hb Feb 2011 pasukan Elit bola sepak SK Kenering telah memulakan siri perlawanan persahabatan dengan SK RPS Banun.
Perjalanan ke Banun bermula pada pukul 10 pagi, dimana semua murid dan guru pengiring menaiki kenderaan. Sebelum ke Banun semua rombongan telah berkelah di sebuah tapak perkelahan yang tidak diketahui namanya.
Setelah penat bermandi-manda dan menikmati makan tengahari semua murid bertolak ke Banun dan memulakan perlawanan persahabatan. Semua sedia maklum dengan kehebatan pasukan Banun, walaubagaimanapun semua yang hadir tetap terhibur dengan aksi2 yang ditunjukkan oleh pemain.
Perlawana ini adalah sebagai pendedahan kepada murid agar tidak berasa takut beraksi pada aksi sebenar yang akan dijalakan pada 21hb Feb nanti.Dengan adanya sesi perlawanan ini, diharap jurulatih dapat memperbaiki kelemahan2 yang ada pada pasukan.Terima kasih kepada guru2 pengiring iaitu  Kak Bib dan suami,Cikgu Azizul dan isteri, Cikgu Laili,Maizura, Zura, Elin, Yusmainor, Fairus, Khairi dan isteri, Wok, Hanif, Bawani, Nurmohd dan tak lupa juga kepada ibubapa yang hadir memberi sokongan bagi menjayakan aktiviti pada kali ini.
 Diharap apa yang dilakukan dapat menjadi kenangan kita bersama...

No comments:

Post a Comment